ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

Bukak Pose kat PutraJaya

Salam sayang buat semua....

Hm, kat bwah nie penulis upload beberape gambar penulis bersama sahabat2 seperjuagan penulis sewaktu kami berbuka puasa di Putra Jaya 2 ari lepas..Sekadar untuk berkongsi dengan teman2 semua kegembiraan penulis setelah berjaya menamatkan final exam sem 1 di samping terus mengeratkan ukhwah fillah penulis dengan sahabat2 penulis yang penulis sayang sgt2... :)

nei mase memula sampai, naseb smpt smp sblm bukak poser..hanya tinggal beberape minit je lg, tp smpt lagi ambik gambar..hehe

Alamak, x ready lagi..hehe

Mungkinkah salah seorang daripada kami akan berada di dalam bangunan hijau di belakang tu pada suatu masa nanti??? :)

Aii??..tu je ke makanan bukak pose?kenyang x tu??..hehe

Nie lepas abis terawih..

Sebelum blk, smpt la jugak bergambar kenang-kenangan di sekitar PJ

Bahagia yang berpanjangan

"Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan.Sahabat yang sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.."

"Jika anda bersahabat, bersiaplah untuk berkorban demi sahabat anda tersebut. Jika anda bermusuhan dengan sahabat anda, bersiaplah untuk mengalah demi persahabatan kalian"

p/s : Untuk pengetahuan sidang blogers semua, bermula entry kali ini dan seterusnya, saya akan menggunakan kata ganti diri sabagai "penulis" untuk mengganti 'saya" atas beberapa faktor tertentu. Perubahan perlu dalam kehidupan kita andai kita andai kata ia membawa kebaikan :)



0 comments: