ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: BANTAH KONSERT ADAM LAMBERT..!! ::

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang buat semua....

BANTAH..!!!!BANTAH.!!!!!BANTAH KONSERT ADAM LAMBERT..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Siapakah manusia yg bernama Adam Lambert ini????????? Dia, seorang artis yang lebih suka memaparkan adegan-adegan yang tidak senonoh dalam klip video dan konsertnya di luar negara.

Adam Lambert sebelum ini banyak memaparkan budaya mencium pemain keyboard lelaki, beraksi lucah antara penari lelaki yang lain yang digayakan oleh penyanyi gay itu dalam konsertnya.


Artis itu juga telah dikecam hebat oleh dunia apabila melakukan beberapa adegan kontroversi di pentas Anugerah Award Amerika sebelum ini.


Mahukah kita menjadi seperti sesetengah negara yang menghalalkan perbuatan gay dan menganggap ia merupakan sesuatu yang 'norm' atau kebiasaan dalam masyarakat?


Pastinya 'mencegah itu lebih baik dari mengubati.'


Marilah kita bersama-sama mengambil pengajaran dari sirah kaum Nabi Luth yang ditimpa bala daripada Allah SWT dek budaya songsang mereka.


Kesan peninggalan azab Allah SWt itu masih boleh dilihat di Bandar Sodom yang terletak di pinggir laut mati berhampiran dengan Jordan dan Palestine.


Jadi, sekali lagi kami ingin menyatakan bantahan kami ke atas penganjuran konsert Adam Lambert dan kami meminta pihak-pihak yang bertanggungjawab untuk membatalkannya.-iluv islam




ANAK MUDA BERSAMA BANTAH BUDAYA SONGSANG MENULAR..!!!!!!!!

ALLAHUAKHBAR!!!!!!!

JOM TURUN BANTAH DI STADIUM BUKIT JALIL PTG NIE...TURUN DENGAN PUTIH!!!!!!!!!!

KATEKAN TIDAK PADA MAKSIAT..!!!!!!!!

0 comments: