ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN

Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: KEMBALI MENULIS ::


بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang buat semua.....

"O mankind, there has come unto you a direction from your Lord and a healing for the heart and for those who believe in guidance and mercy" (Quran 10:57).

Alhamdulillah, setelah hampir 1 bulan blog penulis tidak terusik, hari ini Allah telah memberi kekuatan semula pada penulis untuk kembali menulis untuk semua...Maaf penulis pinta diatas "kesepian" entry2 terbaru kerana ada beberapa perkara yang perlu diberi keutamaan oleh penulis sejak akhir2 ini demi masa depan penulis...apakah itu?? Biarlah rahsia....... :)

Bagaimana ianya bermula tak penting bukan? Tapi yang paling penting adalah apa yang hendak disampaikan..Terima kasih kepada teman-teman blog dan pembaca-pembaca senyap blog ini yang sentiasa beri galakan kepada penulis untuk kembali aktif menulis. Sepanjang kehilangan penulis, ramai yang tertanye2 sehinggakan ade yang mengatakan bahawa penulis sudah berhenti dari arena bloggers...hehe...Terima kasih sekali lagi atas keperihatinan anda..


InsyaAllah, penulis cuba sedaya untuk kembali aktif menulis. Tangan ni memang dah gatal nak menulis tapi mungkin perlu cari keserasiannya kembali. Idea banyak tapi takut penyampaiannya yang lintang pukang. Yalah, nanti orang kate syok sendiri la pulek...kan??hehe
..

Penulis harap entri ini sedikit sebanyak dapat mengubat kerinduan teman-teman dan pembaca penulisan di blog penulis ini. Err, ada yang rindu ke!? hehe... :)


Ha, kenal x saper dlm gambr tu?? Klu nak tahu, nie salah sorang kawan penulis, name die Hafis Asyraf a.k.a. Hanz..Hari ini merupakan hari yang paling bersejarah buat beliau sebab akan diijabkabulkan dengan pasangannya tepat jam 10.30 pg nt..esok kendurinya...SELAMAT PENGANTIN BARU buat kamu..SEMOGA BAHAGIA DALAM RAHMAT ALLAH DAN BERCINTA HINGGA KE SYURGA.!!......eii, jelesnya penulis..bile pulak turn penulis nie..lepas sorang2 kawan penulis kawen..nt ujuang tahun ade lg....adoiii....nak kawen jugak......Ya Allah, permudahkan jodohku... :)


BERBAKTI SELAGI MAMPU

3 comments:

Salsabila said...

tahniah hanz... em, hanz kahwin dgn saep ye?

xpe gym, akak doakan moga jodoh gym dipermudahkan... :)

Salsabila said...

*sape

typo2~ huhu

saif al nidham said...

ngan pilihan hati die la...hehe...
ntah la akak, x knal pon..member lame kot.... :)

Amin3.....!!! :)