ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: SEKITAR PENAMAAN CALON DUN GALAS ::

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang buat semua.....



Sesungguhnya orang-orang yang sebenar-benarnya beriman hanyalah orang-orang yang percaya kepada Allah dan Rasulnya, kemudian mereka (terus percaya dengan) tidak ragu-ragu lagi, serta mereka berjuang dengan harta benda dan jiwa mereka pada jalan Allah; mereka itulah orang-orang yang benar (pengakuan imannya).
(Surah Al-Hujarat: ayat 15)

Gua Musang: Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) pada 4 November ini menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara calon Barisan Nasional (BN), Abdul Aziz Yusof, 47, dan calon PAS, Dr Zulkefli Mohamad, 44.

Hanya mereka berdua tampil mengemukakan kertas pencalonan masing-masing di pusat penamaan calon di Bilik Gerakan Pejabat Tanah dan Jajahan Gua Musang sebelum proses pencalonan selama sejam tamat pada 10 pagi tadi.



Pilihan raya kecil DUN Galas diadakan berikutan kematian penyandangnya, Chek Hashim Sulaima, 46, daripada PAS yang meninggal dunia akibat kanser usus pada 27 September lalu.

Pada pilihan raya umum ke-12 lalu, PAS merampas kerusi DUN Galas dengan majoriti kecil 646 undi apabila calonnya, Chek Hashim mengalahkan penyandang dan calon BN, Mohamad Saufi Deraman.

DUN Galas adalah satu daripada tiga kawasan Dewan Undangan Negeri dalam Parlimen Gua Musang, Kelantan, selain Nenggiri dan Paloh. -BH

















Doa penulis agar PAS dapat pertahankan kerusi Dun Galas ini...Amin...

PAS FOR ALL
ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN
ISLAM ADIL UNTUK SEMUA

0 comments: