ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

Reunion 3 sahabat...

Alhamdulillah...
.Inilah kenangan bersama sahabat2ku sempena reUNION kami..sebenarnyer dah lame dah kami juper,tp aku baru dpt gambar nie..huhu.klu x silap mase aku tahun 3 lagi...tp x per,atas permintaan sahabatku spy diletak dalam blog utk kenangan kami bersama..korng tgk je la erk... :)




Sebenarnye 2 org nie je lah sehabatku yg kami reUnion nie..yg selebihnyer ialah kawan2 sahabatku..hehe...klu nak tau,kami dulu satu MRSM,MRSM Jasin namenyer,tp skrng dah tukar ke MRSM Tun Ghaffar Baba...





lepas makan kenyang2,kami pon sempat la jgk maen bowling jap..hehe....korang memang best la...!!!!!






nie la name tempat yg kami mean bowling nie....









Sempat jugak la aku bawak diorang lawat kolej aku nie..KTDI...







Terima kasih shbatku..akan ku teurs mendoakan kejayaan kita bersama.Termeterainya persahabatan kita bukan kerana kepentingan keduniaan semata-mata,tetapi untuk mendapat rehda Allah lah yg paling utama...

Rasulullah s.a.w bersabda: “Orang yang menyayangi satu sama lain semata-mata kerana Allah akan berada di atas kursi yang diperbuat dari yaqut (delima) di keliling arasy”




3 comments:

nisa said...

eh..ni bukan ke geng kbm? kumpulan bidaah apebende tah korg time tu..hehe..

gym said...

haha...igt lagi erk???....tu dulu..skrang dah tobat dah... :)

wan nuruddin said...

mcd.. sedapnya..