ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: AKU CINTA ALLAH ::

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang buat semua...

Pada entry kali ini, penulis mua kongsi satu lagu dengan teman2. Pokoknya, lagu ini penulis ter'accidently' denga bila ada sorang sahabat penulis link pada status YMnya. Kali pertama penulis dengar ini lagu, terus penulis jatuh hati dengan liriknya. Moga perkongsian penulis ini bisa mendapat manfaat kepada semua. Penulis sertakan sekali video klipnya.... (ntah btol ke x bahasa indon penulis ini..hehe)...jom layan....



Aku Cinta Allah - Wali band

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Reff:
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi


Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah



0 comments: