ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: PULANG KE KAMPUNG HALAMAN ::

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang buat semua...

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran penulis panjatkan pada Allah SWT kerana masih lagi bernafas dalam dua nikmat yang terbesar dalam kehidupan kita sebagai Hamba Allah, Khalifah Allah dan Da'ie iaitu IMAN dan ISLAM....Syukur jugak kerana di kala dan saat ini, penulis telah berjaya menduduki exam Peadiatrics. Kini, hanya Doa sahaja yang mampu penulis kirimkan agar dikurniakan keputusan yang cemerlang..Amin....


Sekadar memenuhi ruang waktu penulis sebelum berlepas pulang ke TERENGGANU beberape jam dari sekarang, penulis ingin berkongsi beberapa perkara dengan teman2. Seperti yang penulis maklum, semalam merupakan hari Exam Peads penulis. Pada hari yang sama juga, Keputusan Pro-Exam telah di umumkan. Tahniah dan syabas penulis ucapkan pada Abang2 dan Akak2 yang telah berjaya mendapat status "DR", Dr XX/XY MD (UKM) 2010.. Doa penulis agar anda semua menjadi MUKMIM, SAFE and COMPETENT DOCTOR :)


Exam penulis??? hehe...Alhamdulillah, Allah telah memudahkan semuanya. tak nak ulas panjang2, cume pinta penulis agar teman2 doakan penulis LULUS dengan CEMERLANG yer :). Ha, habis jer exam, penulis berlepas la pulak ke CYBERJAYA..uiihhh, jauhnye.wat per kat sane tu??? Ha, klu nak tau, mmg dah plan dah ngan beberape orang sahabat penulis untuk Makan Nasi Arab kat sane. Best tau...klu sape nak pegi, name restoran tu Restoran Saba, kat CBD Perdana 1, CyberJaya..tp x di sangka2, majli skami pada malam tadi juga di serikan lagi dengan kehadiran Abg2 yang baru je dapat status Dr ptg nie...terima kasih semua.. :)

Ha, teman2 perasan tak buku2 kat atas tu? itulah beberapa buku yang penulis beli waktu Pesta Buku kat PWTC. beli dah lame, tp x berkesempatan lagi nak bace. So, lps nie dah free, bley la penulis baca. Penulis bawak balik rumah.. :) hm, kaylah...dah nak balik TRG, Doakan penulis semoga selamat sampai ye teman2...wassalam.

0 comments: