ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: Paintball and Bowling ::

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam sayang buat semua...



Ade ape dengan Paintball dan Bowling?? Hehe...Mngkin teman2 semua tertanyae2 kenape la penulis tetibe je letak gambar Paintball dan bowling nie..ye la, masakan tidak klu tgk pada entry2 sebelum nie semua gambar yang di masukkan mestilah ade gambar penulis bersama...Kadang2 tu ade je gamabar yang langsung tiada kaitan dengan kupasan entry tersebut.hehe..

Ok lah, yang sebenarnya kedue2 aktiviti di dalam entry nie, iaitu Paintball dan Bowling merupakan aktiviti yang bakal memenuhi hujung minggu penulis, iaitu ari nie, sabtu dan Ahad. Nak tau detail pasal prgm penulis, jom layannnn.... :)

Nie Detail prgrm pasal Paintball..

Tarikh : 14 - 15 november 2009 ( 2 hari 1 malam)
Masa bertolak : 11.30 pagi (14 november 2009) selepas lecture forensik
Tempat : Tanamera paintball clubhouse, sg buloh
Penyertaan : Batch 4 th year ( Lelaki shj)

p/s:

- sila bawa duit yg mencukupi utk byrn yg selebihnya
- semua peserta akan bertolak ke sg buloh dgn menaiki 6 buah kereta,,
- 1 kete = 4 org
- berkumpul dihadapan bilik alip dan jipang slps abes lecture forensik,,
- peta jalan ke destinasi akan diberikan sehari sblm hari bertolak,,

kemudahan yg disediakn :

1 khemah = 2 org
surau + tandas + cerek air

chest protection tidak diberi..klo nk kna tmbh rm 10..sendiri kira

brg yg perlu dibawa:
- torchlight ( game on smpi mlm )
- baju lengan panjang ( jika xnk lengan calar-balar kna lalang )
- kasut sukan
- penutup kepala ( jika perlu)



Sebenarnya kami akan tido dalam khemah, agak seram la jugak..dan mengikut teman2 aku yang dah dah wat previsit kat tmpt tu mgu lepas, tempat yang bakalkami "berperang" tu sebijik mcm dalam gambar kat atas tu..btol2 hutan..huuu...Harap2 x de ape2 yang berlaku..Korang Doakan lah Keselamatan kami yer...dan untu pengetahuan semua, nie semua kami (batch 4 yer) yang rancang sendri tau.hehe..



Ha, untuk Bowling pulak, tu sebenarnya prgom JAKSA KTDI., nasib baik la pertandingan tu die buat lepas kami blk dr Paintball iaitu hari Ahad, bermula 10 pagi smp la 4 ptg...Harap2 kami dapat pulang awal spy x terlepas Bowling nie..Ha, klu korang nak tau, name Kumpulan Bowling penulis ialah "PePatung"..hehe...Doan kumpulan penulis berjaya mendapat Johan tau... :)

p/s : Entry nie penulis taip beberapa jam sebelum penulis berlepas ke Sg Buluh..
" Ya Allah, kami bermohon keselamatan kami sepanjang program ini berlangsung terutamanya paintball. lancarkan lah perjalanan prgram kami dan mudah-mudahan ukhwah antara kami terus bertambah erat munuju redha dan rahmatMu dalam bergelar insan bernama Manusia..Amin..

p/s 2 : Semasa penulis menulis entry ini penulis mendapat berita yang sangat menyedihkan iaitu Ayah kepada Prof Shahrir, Prof yang baik sgt ngan kami telah kembali ke Rahmatullah..Same2 kita sedekahkan Al Fatihah dan berdoa agar roh Ibu Prof di tempatkan dlm golongan pilihan Allah..Al Fatihah....



0 comments: