ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN

Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

Dinner kolejku yang Unik

Salam sayang buat sahabat2 semua....

Entry pada kali ini saya nak berkongsi ngan sahabat2 semua pasal Makan Malam Kolej Kita yang begitu Unik.."apa yang uniknyer gym pasal dinner kiter?" tnyer sorang sahabat kepadaku..nak tahu uniknya, korang tgk la dulu yer gambar2 yang saya upload nie... :)


ade gaya cam YB x??? hehe

bersama Wan tersayang..!!!

Menang meja bertuah walaupon sbg penghabis makanan..haha


Sayang korang semua..!!!!



Rase semacam jer air tu...huuu

Hmm, so ape yang korang dpt tgkap psl semua gambr2 nie???...apa yang uniknyer??...hehe
ok la..saya pun x nak berceloteh panjang2 sb 2-3 ari nie badan kurang c-hat ckit..huhu..mungkin perlu untuk muhasabah atas apa yang telah dilakukan...

Sebenarnya Uniknyer Dinner kolej pada malam tu ialah diadakan sama pada hari lahir saya yang ke-22..Alhamdulillah,inilah sambutan besday saya yang terbesar setakat nie.hehe..tp tidak termasuk ngan beberapa persembahan dan nyayian yang agak "kureng" tu.huuu...Berhibur2 jugak, tp jangan lupa dan langgar garis panduan yang telah ditetapkan.Hanya manusia jahil sahaja yang berbangga ngan maksiat yang dilakukan..Harap kita semua dujauhkan drp bersifat sedemikian..

Yang ke-2, uniknya Dinner pada kali ini ialah penampilan saya sendiri..Mungkin sahahat2 satu batch ngan saya lebih tahu apa yang saya maksudkan... "Gym,mane topi ko dulu? x menyerlah la mlm nie.." inilah pertanyaan yang saya terima dari salah sorng sahabat pada mlm tu...hm..apa agaknya saya jawab erk..Mungkin saya bley ringkaskan kat sini ialah "perubahan memerlukan perngorbanan" ..jadinya, anggaplah ini sebahagian daripada perubahan dalam diri saya dalam menuju kearah yang lebih baik :)

(p/s: tidak salah untuk kita berpakaian ape2 pon asalkan menuntut aurat dan mengikut syariat, ttp knape kita lebih suke mengikut budaya BUKAN ISLAM berbanding dgn budaya ISLAM yang kita sayangi?? sama2 lah kita muhasabah )

2 comments:

Anonymous said...

salam..
me again..
thanks sbb selalu remind ur fellow friends..
dinner mlm tu memang unik..honestly,sy tekejut jgak dgn penampilan kwn2 sy yg mmg di luar jangkaan..(sy igt sy sorang je)..
hehe..
anyway,happy belated bday!!
semoga panjang umo n murah rezeki..
semoga diberkati ALLAH..

Mohd Shaiful Nizam bin Mamat Nasir said...

wassalam..

Alhamdulillah, semua peringtan yang datang hanya dari Nya..
moge dapat istiqomah ngan perjuangan...

Indahnya hidup dengan ISLAM :)