ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

Sahabat study group yang best..!!!

Pertamanya saya nak ucapkan syukron jazilan kepada semua sahabat2 study group yang susah jer tempah kek untuk sambut besday saya..hehe.. Walaupon saya dah dapat menjangkakan akan ade sambutan nie disebabkan oleh hasli yang dah terlepas ckp sewaktu kat surau..hehe..(dalam hal nie hasli yang bersalah) ..Lagi satu ialah sebab sepatutunya study group mlm tu batal tp entah cam maner bos study group ckp ade blk..so, 2-0 dah kat situ..hehe...

Best la kek nie...


Inilah member2 study grop saya terdiri drp "4A ( aishah,akma,amal,aina) " ngan Hasli...korang memang best laaa.!!!

wah...romantiknyer



Baca doa selamat....hm,agak2 ape hajat aku time nie erk???

Amal yang sentiasa ceria..akma pulak manje2 ngan aishah..hehe


Sebelum saya akhiri post ini, saya nak kongsi satu cerita pasal kak aina..haha.Mintak maaf awal2 yer kak aina..Klu korang nak tau, time study group tu kak aina x dtg, tp yang peliknya, time nak sambut besday tu,elok2 jer tgu kat sofa..haha..moral of da story is jgn lepaskan peluang bila ade majlis sambutan besday..hehehe..

Hmm,,kaylah, saya harap study group kita terus mantap dan menjadi contoh kpd stuy group yang len..hahaaaa.."tingkatkan ukhuwwah kurangkan rasuah" :)


Persahabatan itu seperti mata & tangan..
ketika mata menangis,,tangan menyapu air mata..
ketika tangan terluka,,mata menangis..
ketika mata tidak bisa melihat,,tangan membantu untuk meraba..



Luv u all!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

amboi amboi.hee.btw gym,happy bday...belated!aku maafkn kau.haha

kakaina

gym said...

heheheee....