ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: BER-GM LEBIH BAIK ;:

سم الله الرحمن الرحيم

Salam sayang bua
t semua....


Barangsiapa memilih seseorang menjadi pemimpin untuk suatu kelompok, yang di kelompok itu ada orang yang lebih diredhai Allah dari pada orang tersebut, maka ia telah berkhianat kepada Allah, Rasul-Nya dan orang-orang yang beriman.” (HR. Hakim)



PilihanRaya Kampus datang lagi..!!! Ayuh, Mahasiswa semua, ambil la tahu tentang perkembangan pilihanraya kampus ini..Jangan jadi Mahasisawa Ulat buku sahaja..Cubelah untuk keluar dari kepompong Mahasisawa yang asek berkurung di bilik, tidak mahu mengambil tahu hal2 kampus yang sedang berlaku...

Ayuh, bersama2 Gelombang Pro Mahasiswa yang sedang melanda semua Kampus..!! Ayuh bersama Mahasiswa yang ingin tegakkan Keadilan..Ayuh, kita tuntut PRK tahun ini adalah Adil dan Bersih..!!

Gelombang Mahasiswa yang telah terbukti sedang bergelora..!! Jadi, tidak perlu untuk takut bersama Pro Mahasiswa...Buktinya.... :

  1. Kemenangan 1 MAHASISWA - Pro-MAHASISWA UNISEL ‘Menang Sebelum Bertanding
  2. Kemenangan ke-2 MAHASISWA - Pro-MAHASISWA menang 13 kerusi tanpa bertanding di UIA

JOm, sama2 kita memberi sokongan pada Calon MAHASISWA pada PRK UKM tahun ini..
Katakan tidak pada Calon Tajaan..!!!


"Pembentukan Kerajaan Mahasiswa
Mahasiswa Memimpin Mahasiswa"

0 comments: