ALLAH DIUTAMAKAN

AMAL DIPERTINGKATKAN



Peringatan….

Sebarang penulisan atau artikel di dalam blog ini tidak boleh dijadikan Rujukan Utama kerana penulis blog ini hanyalah insan biasa yang masih belajar mengenal erti hidup sebagai khalifah Allah..

Sebarang komen dan cadangan penambahbaikan sangat2 di alukan…Emailkan kepada marshall_niz@yahoo.com

:: Terima Kasih buat Semua :) ::

Salam sayang buat semua....


Di kesempatan ini penulis ingin mengucapkan Jutaan terima kasih kepada pengundi-pengundi KTDI yang telah memberi kepercayaan kepada FARIH NAJIHAH BT HASHIM kerana hasil undian teman2 semua, Alhamdulillah, BERJAYA mengekalkan kerusi Fakulti Perubatan untuk kali ke-2 berturut-turut dalam PMUKM :)

Secara jujur penulis katekan, sepanjang penulis berada di Fakulti Perubatan selama 4 tahun, Pilihan Raya Kampus(PRK) yang berlaku pada tahun ini merupakan PRK yang paling 'MENARIK' dan 'SERONOK'...hehe...kenape penulis katekan sedemikian?? Mungkin teman2 ade jawapannya kerane melihat kepada "Kehangatan yg berlaku pada FB".. :)


Harapan penulis, moger kejayaan yang di kecepai ini selari dengan peracangan ALLAH. Bersama-samalah kite berganding bahu bersama MPP baru kita untuk menaikkan FAKULTI PERUBATAN di UKM.



"KURANGKAN KRITIKAN, TINGKATKAN KERJASAMA"

"ISLAM ITU TINGGI, DAN TIADA YANG LEBIH TINGGI DARI ISLAM"

"ISLAM FOR ALL"

0 comments: